wtorek, 5 maja 2015

Filmowe wieczory dla różnych smakoszy!

Ostatnio trochę zaniedbałam się nie wstawiając postów związanych z filmami, co trochę mnie nurtuje tak jak i zresztą w ogóle wpisów o jakiejkolwiek tematyce;]. To wszystko przez to rozleniwienie!

Wy też tak macie, że jak jest jakieś dłuższe wolne, jakiś przedłużony weekend to kompletnie się nic wam nie chce nawet to co z reguły powinno się wam chcieć?^^ Ja tak przynajmniej mam...

Zresztą dziwi mnie to trochę, bo niby jak jest dłuższe wolne to przynajmniej dzień wcześniej planuję sobie ambitnie co będę robić ; każdego dnia dodam jakiś wpis, narysuję coś fajnego, zmobilizuję się do wczesnej nauki a nie na ostatnią chwilę, jak to zwykle robię;]. Wiem, że to wszystko jest pożyteczne, sprawia przyjemność ( no co do tego ostatniego można mieć lekkie zastrzeżenia ), a i tak robię swoje, czyli...praktycznie nic;].
Zwłaszcza teraz tego żałuję, bo choroba mnie wzięła...mam tu na myśli katar i ból głowy, no i samo tzw. ''wolne'' też już dobiega końca i znowu się trzeba skupić na nauce...

Nawet nie chcę myśleć o wakacjach, jak to wtedy będzie...totalna demobilizacja...

Chociaż nie! Nie mogę ulec własnemu lenistwu, zwłaszcza, że trzeba powoli myśleć o tej kochanej maturze:(.


Wracając jednak do tematu. Nie pierwszy raz spotykam się z pytaniami, ( w szczególności właśnie w czasie dłuższych weekendów czy świąt ) typu ; ''Jakie polecacie fajne, przyjemne komedie?'' albo ''Znacie jakieś fajne horrory?''
Dzisiaj właśnie wpis ten skierowany jest do takich właśnie osób:).


W kategorii ''filmy'', oprócz recenzji filmowych, będę także od czasu do czasu pokazywać, przedstawiać wam filmy z poszczególnych gatunków, które według mnie są warte obejrzenia, zobaczenia, zapoznania się z danym bohaterem, gatunkiem itp. Oczywiście, jak każdy wie, są gusta i guściki. Jedne filmy lubię bardziej, drugie mniej. Jeden gatunek bardziej ''faworyzuję'' od drugiego, ale postaram się, żeby każda z tych moich list była skierowana do waszych, na pewno wyszukanych gustów.

Dzisiaj więc zacznę od filmów przygodowo - fantastycznych, albowiem jest to mój ulubiony gatunek filmowy;], więc tu mogę zaszaleć z tytułami!:)

Tytuły podaję losowo, w różnej kolejności ''lubialności'', więc tym bardziej będziecie mogli sobie wybrać co wolicie:).

- ''Książę Persji ; Piaski czasu''
- ''Avatar''
-  wszystkie części jakie nakręcono ''Opowieści z Narnii''
-  wszystkie części jakie nakręcono''Piraci z Karaibów''
-  wszystkie części jakie nakręcono ''Harry Potter''
- ''Most do Terabithi''
- ''Mumia''
- ''Mumia powraca''
- ''Percy Jackson i bogowie olimpijscy ; złodziej pioruna''
- ''Percy Jackson ; Morze potworów''
- ''Jeździec znikąd''
-  wszystkie części jakie nakręcono''Władca pierścieni''
-  wszystkie części jakie nakręcono''Hobbit''
- ''Polowanie na czarownice''
- ''Gwiezdny pył''
- ''Czarownica''
- ''47 roninów''
-  wszystkie części jakie nakręcono ''Noc w muzeum''
- ''Uczeń czarnoksiężnika''
- ''Immortals ; Bogowie i herosi''
- ''Akwamaryna''
- ''Podróż do Nowej Ziemi''
- ''Iluzjonista''
- ''Edward Nożycoręki''
- ''Joe Black''
- ''Ciekawy przypadek Benjamina Buttona''
- ''Miasto aniołów''
- ''Uwierz w ducha''
- ''Sherlock Holmes''
- ''Sherlock Holmes ; Gra cieni''
- wszystkie części jakie nakręcono ''Indiana Jones''
- ''Czarny książę''
- ''Wehikuł czasu''
- ''Goonies''
- ''Charlie i fabryka czekolady''
- ''Labirynt Fauna''
- ''Sucker punch''
- ''Życie Pi''
- ''Pompeje''
- ''Jumanji''
- ''Alicja w krainie czarów''
- ''Robin Hood ; książę złodziei''
- ''Zatura ; kosmiczna przygoda''
- ''Parnassus ; człowiek, który oszukał diabła''
- ''Atramentowe serce''
- ''Starcie tytanów''
- ''Gniew tytanów''
- ''Asystent wampira''
- ''Ciemność rusza do boju''
- ''Królewna Śnieżka i łowca''
- ''Koń wodny ; legenda głębin''
- ''Podróż do wnętrza ziemi''
- ''Ostatni władca wiatru''
- ''Liga niezwykłych dżentelmenów''
- ''John Carter''
- ''Wyspa Nim''
- ''Jumper''


Jak widzicie, niektóre filmy ciężko przydzielić do jednego gatunku, dlatego podałam takie, według mnie, bardziej znane i kultowe:).


Mogłabym tu także wymienić poniekąd filmy o herosach, a także ogólnie filmy animowane,  ale temu poświęcę inne wpisy:). Na ten czas na razie tyle:).


Ps. Niebawem posty związane z biżuterią i rysunkami!^^, w świetnej jakości i obróbce, żeby przyjemniej było miło dla oka:). 

2 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o świetną jakość i obróbkę nie byłabym taka pewna ;D ale postaram się dostarczyć w ładnej i godnej pokazania wersji, póki co zdj jeszcze nie widziałam i nie zgrałam na komputer, także wybacz ;)
    Pod kolejnym aspektem różnimy się od siebie wzajemnie. Ty lubisz uczyć się na ostatnią chwilę a ja zawsze wynajdywałam wcześniej czas, aby własnie tak na chwilę przed startem móc szybko przewertować materiał na sprawdzian.I druga różnicująca nas rzecz to preferowany rodzaj filmów. Nie mó typ, zdecydowanie, no ale.. od czasu. Oto moje typy spośród przez Ciebie zaproponowanych to: seria Piratów z Karaibów (niezastąpiony i jedyny Johnny Depp) Most do Terabithii ! Charlie i Fabryka Czekolady, a inne to kojarzę z tytułów i zapowiedzi filmów. Czekam na jakieś dramaty obyczajowe ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehs, wierzę w ciebie!:), spokojnie, to się nie śpieszy:).
      Tzn. ja z reguły codziennie powtarzam sobie materiał przez co szybciej zapamiętuję i nie muszę się uczyć tak od dechy do dechy dzień przed. Systematyka i ciągłe powtarzanie to podstawa, ale jak mam takie dni wolne to po prostu totalnie nic mi się nie chce;].
      Co do filmów to faktycznie...nie da się zaprzeczyć, że się różnimy;]. Ale właściwie to we wszystkim się różnimy, więc to dla mnie nie nowość;]. Na pewno pojawi się kiedyś taki post:).

      Usuń