sobota, 19 marca 2016

Bransoletki z muliny cz.VI

Witajcie, kochani!:)

Dzisiejszy post będzie luźny, czyli kolejna odsłona moich ręcznych robótek z muliny:). Jakkolwiek ten tydzień minął niezwykle błyskawicznie, ledwo sobota była wczoraj to już jest kolejna! Trochę sennie i leniwie ( śmieję się, że śpię z otwartymi oczami!^^ ), bo ja to już chyba nie nauczę się wysypiać i tak...biernie...niby miałam te sprawdziany ( oby już zresztą ostatnie, litości! ) i co nieco się uczyłam, tak potem...totalna niechęć...na nic, tylko na obijanie się i spanie...co jak co, ale ta wiosna zapowiada się u mnie bardzo...nieciekawie;]. Mam nadzieję, że w maju energia i chęć do działania mi wróci!^^

Mam też cichą nadzieję, że nie wyłysieję totalnie, bo z własnej bluzy dosłownie garściami zbieram włosy;/.

No ale mam jeszcze co czesać i mam jeszcze powody, by nie przespać całkowicie swojego życia!^^
Takie np. bransoletki przyjaźni same się nie zrobią;].

 

Jako, że jestem fanką ''Transformers'' nie zawahałam się, by z ostatnich resztek białej i czarnej muliny zrobić takie dwa ''breloczki'':). Pierwszy to symbol Autobotów, drugi - Deceptikonów.


Ta bransoletka, jak pewnie zauważyliście nieskończona, pierwotnie z napisem ''Rammstein'', nie wyszła mi tak jak się tego spodziewałam. Konkretniej nie umiałam wtedy dowiązywać muliny. Dlatego, wkurzona, bo robiłam już drugi raz, wycięłam resztę i tak moje pierwsze zamówienie, mimo że dawno temu, nie zostało zrealizowane...


Jestem też fanką Harrego Pottera, czy to filmów, czy książek, dlatego w trakcie ''fazy'' zrobiłam takie oto bransoletki przedstawiające poszczególne klasy. Od lewej; Slytherin, Hufflepuff, Gryffindor i Ravenclaw.

Wzory oczywiście zaczerpnięte z internetu, ale w większości wyszukuję z braceletbook.com

Zdjęcie wykonane przez siostrę:).

Która bransoletka/i podoba/ją się wam najbardziej??:>

3 komentarze:

  1. Zdecydowanie ostatnia seria, pewnie dlatego, że są to pozytywne kolory i fajnie wkomponowują się ze światłem i całością zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey a czy jest możliwość żebyś wysłała jak zrobic taka bransoletkę z Stytherin ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej;). Tzn. jeśli chodzi o wzór to znajduje się on na stronie braceletbook.com albo po prostu wystarczy wygooglać. Wystarczy tylko wpisać frazę ''Slytherin'' czy ''Harry Potter'';). Jeżeli chcesz zrobić taką bransoletkę to jest to technika z napisami.

      Usuń