sobota, 5 marca 2016

Coś dla pań co nacieszy oko cz.IV

Witajcie, kochane!:)

Dzisiaj ponownie przychodzę do was z listą panów grzechu wartych;], a konkretnie czwartej już (!) listy naszych przystojniaków! Co prawda planowałam, że to będzie już ostatnia notka odnośnie tej tematyki, ale zdaję sobie sprawę, że pamięć ludzka jest zawodna i mogłam przeoczyć kogoś nader ważnego! Dlatego wstępnie mówię, że być może kiedyś tam kiedyś pojawi się jeszcze jeden albo nawet więcej takich wpisów!:).

Bo uwierzcie mi, jest na kim oko zawiesić;].

Aby już nie przedłużać przejdę więc do listy:).

- Garrett Hedlund



Dla mnie to przede wszystkim ''Tron ; Dziedzictwo'' oraz ''Czterej bracia''.


- Ewan McGregor


Ma na swoim koncie wiele dobrych filmów np. ''Anioły i demony'', ''Niemożliwe'', ''Gwiezdne wojny''...a poza tym to uwielbiam jego oczyska<3.


- Sterling Knight


Wiem, że jedyne, z czym kojarzy się ten pan to Disney...konkretniej ''Słoneczna Sonny'', ''17 Again'' czy ''Randka z gwiazdą''...no ale spodobał mi się od pierwszego wejrzenia, no! Poza tym przypomina mi chłopaka, w którym kiedyś się zauroczyłam<3. I ma wspaniałe oczy...mam cichą nadzieję, że ktoś da mu kiedyś większe pole do popisu pod względem aktorskim;].


- Nicholas Hoult


''X-men ; Pierwsza klasa'', ''Warm bodies'', ''Był sobie chłopiec''...gościu ma talent! I urodę też;], a już zwłaszcza jako zombie czy Bestia!.


- Luke Evans


Gościu ma niezwykłą urodę...co potwierdzają to role w filmach, w jakich grywa ; ''Dracula'', ''Immortals ; Bogowie i herosi'', ''Trzej muszkieterowie'', ''Hobbit'' 2 i 3 cz., ''Tamara Drew''...


- David Wenham


Tego rudzielca możemy spotkać w ''Władcy pierścieni'', ''300'', ''Van Helsing''.


- Matt Dallas


Prawdę mówiąc, nie znam go z żadnego filmu. Kliknęłam kiedyś jakiś filmik na YT i gościu od razu utknął mi w pamięci. Ciekawa uroda...


- James Mcavoy


Tego aktora chyba kojarzy większość z was. ''Pokuta'', ''X-men'', ''Wanted'', ''Penelope''. Nieziemskie oczy, wspaniały uśmiech...


- Ryan Reynolds


Skoro już mówiłam o Deadpool'u...Ryan ma na koncie także inne, znane filmy np. ''Zielona Latarnia'', ''Narzeczony mimo woli'', ''X-men ; Geneza''.


- Chris Pine


Zdobył moje serce w filmie ''Pamiętnik księżniczki 2''...




A wam który z panów podoba się najbardziej?:>

2 komentarze:

  1. Matt Dallas tak uderzająco podobny jest do Zacka Efrona, zauważyłaś?
    Hm, obiektywnie zwróciłabym szczególną uwagę na: Garreta Hedlunda oraz Ryana Reynoldsa, tyle, że ten drugi pan jest już zajęty - Blake Lively, mają nawet dziecko, dziewczynkę zresztą. No ;) Widzę, że lista mężczyzn powiększa się pełną parą ;) Obyś swojego znalazła i kiedyś mogła o nim kilka słów pozostawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.google.pl/imgres?imgurl=http://data.whicdn.com/images/49908637/large.jpg&imgrefurl=http://weheartit.com/entry/49908637&h=300&w=500&tbnid=Da038K9s22dPVM:&docid=RPyqZKjex-iArM&hl=pl-PL&ei=5BD3Vu3oOIHZsgGL26aABw&tbm=isch&client=ms-android-samsung&ved=0ahUKEwjt6qTstt_LAhWBrCwKHYutCXAQMwgaKAAwAA

    OdpowiedzUsuń