wtorek, 16 czerwca 2015

Pytania i odpowiedzi ciąg dalszy!

Witajcie, kochani!:)

Zauważyłam, że największą poczytnością cieszą się posty tzw. ''Lifestylowe''. U mnie to pod etykietą ''Ogółem'':). To bardzo miłe, widać, co ludzie ''chłoną'' najbardziej:).

Postanowiłam więc pozostawić kolejny post typu Pytania&Odpowiedzi:). Inspiracją były pytania z bloga mojej siostry ( akurat może dowiesz się o mnie czegoś niespodziewanego;] ).

 
1.) Jak masz na imię? 

Heh, pytanie z pozoru oczywiste;], ale żeby uniknąć wszelkich wątpliwości...zwę się Natalia:). Jakoś nie przepadam za zdrobnieniami czy też różnymi ksywkami swojego imienia typu ''Natalka'', ''Nati'', ''Natka'', ''Natalesz'', ''Nataszel'' etc. Wystarczy imię w swojej naturalnej postaci:), ewentualnie ''Natasza'' ( kojarzy mi się z Nataszą Romanoff^^ ).

2.) Kiedy masz urodziny?

Moje urodziny obchodzę 13 listopada:). Dzień troszkę pechowy, gdyż nie raz miałam urodzinki w piątek...dla mnie jednak nie stanowi to żadnej różnicy. Dzień jak każdy, a w dodatku - historyczny, bo dzień moich narodzin!:)

3.) Znak zodiaku?
  
Skorpion:). Uważać, bo czasami mogę ukłuć!^^

4.) Ulubiony kolor?

Hmm...ciężko powiedzieć:). Praktycznie każdy kolor lubię, w każdym się noszę:). No...może za wyjątkiem żółtego i pomarańczowego. Jakoś nie darzę sympatią tych kolorów, ale są też wyjątki.
Najbardziej, odkąd mój organizm przestał strzelać focha na czarny, czarny jest moim akutalnie ulubionym kolorem:). Lubię też khaki, fioletowy, indygo!^^. Ogólnie to barwy ciemne, raczej stonowane. 

5.) Ulubiona część garderoby?

Jeśli chodzę o dolną część ciała uznaję legginsy:). Są wygodne, rozciągliwe i nie drażnią mojej skóry, jak to bywało z jeansami, gdy rozporek dotykał bezpośrednio mojego brzucha. Co do góry...raczej długie bluzki po pas, koszule, bluzy...ogólnie rzecz ujmując to ciuchy, które są wygodne, przyjemne w dotyku, niezbyt zwracające uwagę otoczenia;]. Warto też wziąć pod uwagę, żeby dana część garderoby nie spowodowała u mnie reakcji alergicznej...no ale to już trochę inna bajka;].

6.) Ulubiony gatunek książek?

Szczerze mówiąc, rzadko się chwytam książek. Najczęściej są to po prostu lektury, no ale wiadomo - to z przymusu, nie z chęci;]. Jeżeli już jednak się chwycę, to tak jak w przypadku filmów, preferuję fantastykę, coś przygodowego:). Lubię też horrory, coś miłosnego, coś obyczajowego...myślę, że każdą książkę z różnych gatunków mogłabym przeczytać:).

7.) Ukochana książka/ Najpiękniejsza według ciebie książka...

Hmm...we wcześniejszym wpisie wspomniałam o ''Dzikich różach'' Deb Caletti. Naprawdę...coś wspaniałego...przeczytałam to wiele razy, w podstawówce, w gimnazjum...warto sięgnąć, bardzo wartościowa i wciągająca.

8.) Ulubiony autor/autorka.

Chciałabym nie skłamać;]. Nie mam nikogo specjalnego, kto wzbudza mój zachwyt, niezmierny podziw i jakąś taką wewnętrzną pewność, że to właśnie on/ona to mój ulubiony autor/autorka. Mogę za to powiedzieć, że lubię J.K.Rowling. Jej książki o ''Harrym Potterze'' są wręcz kultowe. Podziwiam za bujną wyobraźnię i kreatywność!:)

9.) Ostatnio przeczytana książka.

''Wesele'' Stanisława Wyspiańskiego. Bez komentarza...

10.) Czy piszesz coś sama?

Powiem tak. Nie raz pisałam, nie raz pewnie spróbuję;]. Aktualnie nic takiego nie robię. Mam wiele pomysłów, ale jak widać, kiepsko z realizacją;]. Miałam nawet w planie umieścić coś na blogu, lecz niestety brak czasu i lenistwo spowodowały mój zastój.
Poza tym pisywałam z reguły różne powiastki, nowelki można by to nazwać...takie fantastyczne, obyczajowe, przyziemne, górnolotne...no przeróżne! Może kiedyś się przemogę i wrócę do tego:). 

11.) Wolisz czytać czy pisać?

Heh, to zależy;]. Jednakże raczej czytać:). Pisać jednak też lubię. Dzięki temu mogę sama kreować świat, nie mam żadnych ograniczeń:).

12.) Ulubiona lektura szkolna?

Tutaj mam pole do popisu, bo wszystkie szkolne lektury przeczytałam;]. ''Lalka'' B.Prusa, ''Zbrodnia i kara'' F.Dostojewskiego, ''Oskar i pani Róża'', ''Stowarzyszenie umarłych poetów'' i inne tytuły, które zapomniałam w tym momencie:). 

13.) Czy zbierasz gadżety książkowe?

Nie;]. Mam tylko stos zakładek, które leżą gdzieś na dnie szuflady nieużywane;]. Jakoś nie przykładam zbyt dużej uwagi na tego typu rzeczy. Jeśli już to książka sama w sobie jest wielkim gadżetem;]

14.) Od ilu lat nałogowo czytasz?

Haha, problem właśnie w tym, że nie czytam nałogowo! Oby kiedyś te czasy wróciły...:(

15.) Ulubiony serial?

Nie mam takowego. Tak jak w poprzednim poście mówiłam. Lubowałam się kiedyś w ''Pierwszej miłości'', ''M jak miłości, ''Na dobre i na złe'', pamiętam nawet ''Złotopolskich'', a jeszcze milej ''Doktora Housa'' i ''Zaklinacza dusz''. Ja jednak nie oglądam seriali. Po prostu:).

16.) Ulubiony gatunek muzyczny?

Największą miłością darzę muzykę filmową, muzykę do zwiastunów filmowych. Poza tym jestem zdolna słuchać wszystkiego, może za wyjątkiem disco polo. 

17.) Ulubiony zespół/wykonawca?

Chciałabym wskazać jeden/jednego, no ale nie umiem. To tak ; Two Steps From Hell, Hans Zimmer, Thomas Bergersen, Chris Brown, Lady Gaga, Linkin Park, David Guetta, ostatnio też Mans Zelmerlow, Brian Tyler, Meretve Soltvedt.

18.) Ulubiona piosenka?

Heh, ostatnio mam ich całkiem sporą listę;]. Aczkolwiek piosenka to piosenka...Felix Jaehn Ft. Jasmine Thompson - Ain't Nobody ( Loves Me Better )

19.) Ulubiony film?

Żeby był tylko jeden!^^, uwielbiam ''Piratów z Karaibów'', ''Epokę lodowcową'', ''Terminatora'', ''Transformers'', ''Jak wytresować smoka''. Ogólnie to też wszystkie filmy Marvel'a. Tego jest naprawdę masa, nie sposób wymienić wszystkie!!!

20.) Ulubiony aktor/aktorka?

To może być np. Johnny Depp, Tom Hanks, a z aktorek...Meryl Streep:). Nie gardzę też talentem Leonarda DiCaprio.


21.) Jest coś, co lubisz kolekcjonować?

Lubię zbierać biżuterię oraz ją nosić:). Mogę do tego zaliczyć bransoletki z muliny, których w ogóle nie noszę, trzymam je w pudełeczku i lubię patrzeć na nie. Tak po prostu!:).


22.) Co robisz, kiedy masz kiepski humor?

To samo co robię, gdy mam dobry humor - słucham muzyki;]. Metoda najskuteczniejsza, najpowszechniejsza i ma niezwykle szerokie zastosowanie w leczeniu psychicznego doła:).
Ponadto rysuję od czasu do czasu, porobię coś artystycznego. Nierzadko też oglądam filmiki na YouTubie, gdzie są słodkie zwierzątka!^^

23.) Masz jakąś fobię?

Nie wydaję mi się...nie boję się czegoś lub kogoś panicznie...może polskiego w szkole;].


24.) Masz jakąś interesującą obsesję?

Zawsze się muszę do kogoś uśmiechnąć na powitanie:). Już mam taki odruch. Nawet jak kogoś nie lubię to przynajmniej lekko uniosę usta w uśmiechu, ale to już chyba wygląda nieco komiczniej!
Poza tym raczej nie specjalnie...:)

25.) Masz jakieś wyjątkowe marzenie?

Ależ oczywiście. Tak jak w poprzednim poście mówiłam, nie chcę mieć AZS! Marzenie ściętej głowy!!!


26.) Co chciałabyś robić w przyszłości?

Hmm...wiele razy się nad tym zastanawiałam...aktorką, bo lubię bawić się swoją osobą, udawać kogoś, kim nie jestem:). Piosenkarką, bo uwielbiam śpiewać.
Tak na poważnie to chciałabym być lektorem filmowym lub dubbingować do filmów. To jest coś dla mnie:). Praca głosem, niekoniecznie wyglądem...poza tym tłumaczem:). Bardzo przydatny zawód. W ogóle prace związane z językiem obcym.

27.) Masz jakieś hobby?

No jasne!:), spanie, słuchanie muzyki, oglądanie filmów, robienie bransoletek z muliny, rysowanie, śpiewanie...swego rodzaju czytanie i tańczenie:).


28.) Grasz na jakimś instrumencie?

Niestety nie, tylko na strunach głosowych;]. Chciałabym się nauczyć grać na perkusji, ale to chyba naprawdę odległa przyszłość;]

29.) Znasz jakieś ciekawe cytaty?

''Życie jest jak pudełko czekoladek. Nigdy nie wiesz, co dostaniesz'' - Forrest Gump.


30.) Co doprowadza cię do szału?

Moja choroba, swędzenie, ludzka złośliwość, fałszywość, dwulicowość, sztuczność, brak internetu, gdy jest najbardziej potrzebny!

31.) Co sprawia, że się wzruszasz? 

Najczęściej są to filmy;]. Kiedyś tak bardzo mnie to nie ruszało...zresztą wciąż ciężko o łzy podczas filmu. Jednak ta scena, postać musi mieć to coś, co powoduje drgania moich gruczołów łzowych;].
Z radości to już o wiele częściej, z reguły to łatwo mnie rozśmieszyć, a jak już zacznę to śmieję się 2 razy dłużej od innych! A w dodatku tak ryczę, że po prostu...^^

32.) Co cię motywuje?

Jak w poprzednim poście - wrodzona ambicja i upartość oraz rodzina:). No i oczywiście - muzyka!


33.) Czy masz przyjaciół?

Sama nie wiem...człowiek zaczyna wątpić w istnienie przyjaciela, zwłaszcza w tych czasach...nie umiem odpowiedzieć na to pytanie. Na pewno mama jest dla mnie przyjaciółką. To niezaprzeczalnie. Aczkolwiek mam też naprawdę wspaniałą koleżankę, mówimy sobie o wszystkim, szczerość to dla nas podstawa.
Dla mnie słowo ''przyjaciel'' jest prawdę mówiąc nieistotne...istotni są ważni ludzie, z którymi mogę porozmawiać i czuć się...spełniona i kochana!

34.) Najlepsza z cech twojego charakteru?

Ambicja, szczerość, otwartość:)



3 komentarze:

  1. eh, spróbuje po raz drugi pozostawić komentarz, w wiekszosci to twoje odpowiedzi nie byly dla mnie zaskoczeniem, jednakze wspominka o grze na perkusji, to jest to! no ale caly sprzet pewnie warty jest tysiace, trzeba miec jakas wiedze, teorie, polot, checi, no ale kto co lubi, prawda?
    no ale super, że napisałaś coś o sobie, może czytelnicy dzieki temu lepiej cie poznaja. a dodatkowo mialas pomysl nieco przymuszony ekhem na powstanie owego posta.
    czekam na kolejne! ;') wnet bd mam nadzieje ze dysponowac wieksza iloscia czasu wolnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, no wiesz. Jesteśmy siostrami i co nieco musimy o sobie wiedzieć;].
      No tak. To jest takie marzenie, które wiem, że nieprędko się spełni:). Ale przynajmniej mogę się wsłuchiwać i oglądać, a to już jest coś!:). Faktycznie, sprzęt nietani...
      Hehe, dzięki:). Haha, ale przynajmniej wreszcie coś napisałam!^^

      Usuń
  2. Zodiakalny Skorpion, no to witam w klubie :D

    OdpowiedzUsuń