niedziela, 23 sierpnia 2015

Relacja z podróży cz.2

Witajcie, kochani!:)

Zgodnie z obietnicą dzisiejszy post jest kontynuacją mojej relacji z pobytu w Wapiennym:). Tym razem pokażę wam zdjęcia i pozostawię krótki komentarz z opisem ( dla jasności i wiarygodności ). Musicie mi jednak wybaczyć, albowiem wszystkie zdjęcia robione są aparatem telefonicznym, jakość jest...no niezbyt górnych lotów a i tak większość ze zdjęć nie jest w stanie oddać tego klimatu, tych widoków i tego...czegoś;).

No to żeby się przedłużać...:), miłego oglądania!

Widok z lewej strony od bramy.



Widok z prawej strony od wyjścia.


Widok na ulicę z altanki w ''Ogrodzie Laury''.



Noclegownia.


Stary budynek noclegowy. Do remontu.



Pijalnia. Do zakupu, oprócz zwykłej wody i wody siarczkowej ( darmowe dla kuracjuszy ), także pamiątki, obrazy, gry itp.


Wejście do głównego budynku. Na wejściem okno do naszego pokoju:).


Widok z okna wieczorem.


Widok z okna rano:).



A oto zdjęcia specjalnie dla siostry:). Łazienka...


 ...i pokój.





Wejście na stołówkę:).



Chciałam uchwycić bociana, no ale...marnie mi to wyszło!^^


Na terenie było mnóstwo pięknych, nowoczesnych, drewnianych domków prywatnych. Gdyby nie te krzaczochy...




''Ogród Laury''


''Ogród Marysieńki''





Będąc wkurzoną i zdenerwowaną na ''sami wiecie kogo'' wybrałam się na górkę, a tam takie coś:).




Grota solna!^^





Widok na dom noclegowy jak i zabiegowy;].


A wszędzie róże...




Zbliżenie na fontannę:)


Kościółek-cerkiew, do której uczęszczałyśmy na mszę.



Od środka.




Wieniec z okazji święta Matki Boskiej Zielnej.




Widoczki...:)






 Domki kempingowe.



Piękne domy prywatne<3.






A to już cerkiew.








I ostatnie kadry...




Wybaczcie ten chaos. Niezbyt chronologicznie poukładane są te zdjęcia, ale mam nadzieję, że w miarę udało mi się pokazać wam piękno tamtego miejsca i że macie jako takie wejrzenie w swoich głowach jak to mniej więcej wygląda:).


2 komentarze:

  1. No, jak na zdjęcia ze smartfona, doskonała jakość. dlaczego zdj. z toaletą są dla mnie zadedykowane?
    i myślę, że w kilku miejscach mogłabym wykonać jakieś fotografie ;D
    cała okolica mi się podoba, łącznie z samym ośrodkiem i jasnym pokojem ;) przyjemnie urządzony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dzięki:). A no bo ty zawsze jesteś obeznana w tej kwestii, poza tym, przecież prosiłaś żebym zrobiła zdjęcia pokoju jak i ubikacji:).
      Mnie też, bardzo pięknie tam jest^^, mi też się podobał, zwłaszcza te meble:). Mimo wszystko, troszkę jak w szpitalu. Tak biało!!!

      Usuń