poniedziałek, 16 listopada 2015

Coś dla pań co nacieszy oko! Cz.II

Witajcie, kochani!:)

Ten post jest w szczególności dedykowany paniom i jest to kolejna część postu związanego z ideałem mężczyzny, a ściślej rzecz mówiąc o aktorach, którzy są przystojni ( przynajmniej według mnie ) i ''warci grzechu'';]. Nie ma tu za wiele do czytania, ale za to jest dużo do oglądania, więc dla szczególnie zapracowanych czy leniwych taka forma powinna przypaść do gustu;). Żeby już nie przedłużać, zaczynam:).

- Robert Downey Junior


Przede wszystkim niesamowity Sherlock Holmes no i oczywiście Tony Stark, czyli Iron Man! Najbardziej zachwyca mnie jego poczucie humoru, sposób i styl bycia no i ten zarost...<3


- Evan Peters


Dla mnie to zawsze będzie młodsza wersja Quicksilver'a!^^


- Orlando Bloom


Dla mnie to przede wszystkim Will Turner i Legolas<3. Zauważyłam, że on ma takie specyficzne usta...<3.


- Johnny Depp


Jest to chyba jeden z nielicznych aktorów, których każdy film to swego rodzaju perełka. To jest pan Willy Wonka, Szalony Kapelusznik, Edward Nożycoręki, Sweeny Todd, Barnabas Collins, Astronauta no i przede wszystkim Kapitan Jack Sparrow...rola, która dosłownie zwala z nóg myślę także tych, którzy za Johnnym nie przepadają:).


- Henry Cavill


Najlepszy, według mnie, człowiek ze stali, czyli Superman!:)


- Cillian Murphy


Pan ten słynie głównie z ciemnych charakterów, gra głównie złoczyńców, jakichś psychopatów, złoczyńców i świrów. Mimo wszystko, w moim mniemaniu, ma dosyć specyficzną urodę i mnie ona osobiście ujęła:).


- Colin Farrell


Facet jest mega męski i mega przystojny...a te jego krzaczaste brwi<3. To jest przede wszystkim ''Aleksander'', ''Ondine'', ''Rekrut'', ''Podróż do Nowej Ziemii'' oraz ''Postrach nocy''...


- Jeremy Renner


''Hansel i Gretel'' no i oczywiście Hawkeye!^^


- Hugh Jackman


Każdy film, w którym występuje mi się podoba:). Ale osobiście, w filmie ''Chappie'' jakoś nie spasował mi w roli czarnego charakteru...nawet Wolverine ma w sobie spore pokłady dobra, mimo swojej...mrocznej natury;]. Poza tym jeszcze ''Australia''^^.


- Aidan Turner


To zawsze był, jest i będzie najlepszy krasnal - Kili!!!



Który z panów jest, według was, najprzystojniejszy?:>

3 komentarze:

  1. RDJ, Depp, Hugh <3 Miłości moje!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, proszę, lista nieco wzbogacona o postaci, a raczej mężczyzn których kojarzę ;) Czy to przypadek, że Depp i Bloom są w zestawieniu obok siebie? I co masz do ust Blooma? Chodzi Ci raczej o kwadratową, uwypukloną linię szczęki, tak? Bo nie wiem, czy dobrze rozumiem ;D

    Oczywiście też uwagę zwróciłam na C. Murphy, niesamowite, ale jednak go skądś kojarzę, tylko nie pytaj skąd, po prostu ;D Ale coś ma w sobie, budzi zdenerwowanie ;) Na pewno mnie.

    C. Farell i jego brwi? Na takie drobiazgi nawet nie zwracam uwagi, ale OK ^^

    Dla mnie z tych zdjęć największym zaskoczeniem okazał się ostatni przedstawiciel męskiej płci, głównie chodzi mi o charakteryzację, no nie do poznania i rozróżnienia są oba zdjęcia. Ale dobrze, że wrzuciłaś zwykłe portrety a także z filmów, to chociaż co niecoś mogłam zgadnąć ;)

    Czy będzie jeszcze jeden post z tej serii? Czy oczekiwać innych, kolejnych?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, specjalnie ta lista dla ciebie, żebyś chociaż trochę się odnalazła i przynajmniej kogoś poznała:). Tzn. nie robiłam tego jakoś specjalnie, tak wyszło, że są obok siebie;]. Co do jego ust...no on ma takie inne, takie małe i takie...elfie!^^, nie umiem ci powiedzieć...
      No cóż...taki jest Cillian, a brwi są ważnym elementem!!!
      Hah, no widzisz! Czego to nie robią z człowiekiem kręcąc film!?:>
      Oczywiście, że będzie! Na pewno jeszcze jedna lista się pojawi:).

      Usuń