sobota, 28 maja 2016

Bransoletki z muliny cz.VII

Witajcie, kochani:)

Dzisiaj taki luźny post o bransoletkach z muliny:). Teraz będą właśnie takie krótkie posty, ponieważ po pierwsze, powoli przygotowuję już recenzje filmów  w oparciu o komiksy Marvel'a (a trochę czasu to zajmuje, nie wspominając już o obejrzeniu samych filmów!), a po drugie zdaję sobie sprawę, że też odwiedzają mnie studenci, którzy mają wnet sesję i odpuszczę im czytanie jakichś długaśnych rozważań czy tego typu rzeczy.

Tak więc nie przedłużając...:)


Te ''bransoletki'' są nieco krótkawe, ale w sumie mnie to nie boli, bo dopiero uczyłam się tych wzorów i wiedziałam, że coś może nie wyjść. Stąd wolałam się aż tak zbytnio nie angażować i wczuwać, bo jestem osobą dość nerwową i wszystko biorę do siebie zbyt poważnie;].
Od góry;
1.) Zygzak, trochę się zwija;]
2.) Zygzag 2, inna wersja.
3.) Pepitka
4.) Spirala
5.) To miała być znacznie dłuższa bransoletka, takie lustrzane odbicie, ale jak już wspomniałam, uczyłam się i brałam pod uwagę fakt, że mi nie wyjdzie. Poza tym tą bransoletkę robiłam na turnusie i nie miałam warunków by dokupić mulinę, której akuratnie w tamtym momencie mi brakowało;].
6.) Warkocz
7.) Zygzak - ta sama metoda robienia co w przykładzie 1., tylko inne, żywsze kolory:).
8.) Jodełka, jeden z prostszych, jeżeli nie najprostszych wzorów do wykonania:)
9.) Korkociąg. Nawlekłam dodatkowo koraliki (a to wcale nie było takie proste!)

Teraz powiem Wam, że też nie próżnuję! Robię teraz bransoletkę, kolejny wzór nowy w moim przypadku, bo robię pierwszy raz. Tym razem korzystam z innej strony (powyższe wzory bransoletek znajdziecie na dasia.pl ). Teraz odwiedzam bloga http://j-brans.blogspot.com/, gdzie znajdują się inne, równie ciekawe wzory i równie dokładnie opisane co jak trzeba zrobić:) (a propos, pozdrawiam serdecznie koleżankę-mulinarkę!:)). Już parę wzorów ogarnęłam, kiedy indziej wam pokażę...:).

Zdjęcie oczywiście wykonane przez siostrę:).


PS. Przygotowałam właśnie taką króciutką, bo dosłownie dwa pytania, ankietę odnośnie recenzji filmów Marvel'a. Ogólnie to kiedy najchętniej chcielibyście czytać takowe recenzje:). Bardzo zależy mi na tym wyzwaniu i chciałabym, żeby moje wysiłki się jakoś opłaciły;]. Wbijajcie i głosujcie, wstępnie macie czas do przyszłej niedzieli!:).
https://docs.google.com/forms/d/18r_jB9pBCNw5QOA_MSjQave0APnxy_jHOyhi8tpJvA8/viewform

1 komentarz:

  1. Jak coś, z mojej strony głos oddany. Pozwoliłam sobie również na drobną reklamę na mojej stronie a nuż przyniesie to jakieś owoce, oby, chociaż jeden głos do przodu ;)

    Cieszę się, że realizujesz się w swoim czasochłonnym zainteresowaniu, ale ważne, że sprawia Ci radość. Przy okazji, skromnie podoba mi się to naturalne światło słoneczne ze zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń