czwartek, 19 maja 2016

Wielki powrót Vombelki!:)

Witajcie, kochani!:)

Nadszedł wielki powrót Vombelki na blogspocie!:). Stęskniliście się??:>


Ja wam powiem, że tak:). Dosyć długo mnie tu nie było, konkretniej to tak z niecałe 3 tygodnie (!). Mimo wszystko potrzebowałam tej przerwy. Po pierwsze, żeby nie dekoncentrować się przed maturą, odpocząć trochę i zrelaksować się przed tym jakże ważnym egzaminem:). A po drugie, żeby przemyśleć co jeszcze chciałabym prezentować tutaj na blogu. Zawsze piszę posty tak na YOLO, tak na świeżaka, jak siądę i wpadnę na jakiś pomysł to się cieszę. Gorzej jak w głowie świeci pustkami, a chce się jako tako utrzymać zainteresowanie innych swoim blogiem;]. Co prawda nie jestem z tym wszystkim tak rozplanowana jak moja siostra - wie już kiedy i jaki post wrzucić konkretnie. Na karteczce mam rozpiskę tego, co chciałabym mniej więcej poruszać tutaj, na Vombelce. A to jest już postęp;]. Ogólnie to pojawią się wpisy odnośnie rysunków, bransoletek z muliny, być może jeszcze jedna lista z przystojniakami;], lista (tym razem) pięknych pań, których uroda czy też talent wzbudziły moje zainteresowanie, jak zwykle comiesięczne podsumowania muzyczne, a także przeżycia po maturze (to już raczej po wynikach;]), jak mi poszło wtedy, a jakie są rezultaty, lista ulubionych zespołów, bez których nie mogłabym żyć, no i ewentualnie podsumowanie lat licealnych, jak się czułam i czy cokolwiek z tej szkoły w życie wyniosłam, czy mi się po prostu podobało czy nie...

Nie mogę też zapomnieć o moim wyzwaniu z Marvel'em, czyli recenzowaniu wszystkich fabularnych filmów Marvel'a. Nie jestem tylko pewna, czy obejrzeć ''Kapitana Amerykę'' z 1944r.^^! W każdym razie co tydzień, postaram się regularnie, będę wrzucać taki jeden wpis i to WY wybierzecie, kiedy będziecie mieli najwięcej czasu i możliwości by taki wpis przeczytać:). W tym celu, tak gdzieś pod koniec maja, przygotuję ankietę, w której wybierzecie dzień tygodnia, dla was najdogodniejszy;). Ewentualnie drugą ankietę, gdzie wybierzecie porę dnia:). Bardzo zależy mi na tym wyzwaniu, chcę być skrupulatna i wiedzieć czy dociera to do szerszej publiki:). Wraz z początkiem czerwca chciałabym zacząć:). Jak już może większość z was zauważyła Marvel'em żyję całą sobą i niby czemu nie mogłabym się podzielić swoją pasją z innymi?:>, a już zwłaszcza, że czeka już na was recenzja ''Kapitana Ameryki ; Wojny Bohaterów'':).

Oczywiście o wszystkim będziecie dowiadywać się na bieżąco:).


PS. Bardzo mi Was brakowało tutaj, dajcie znać co u was słychać:). 
Macie też propozycje wpisów, które ewentualnie chcielibyście na Vombelce poczytać? Jestem otwarta na propozycje:).


2 komentarze:

  1. zawsze pytania, które chciałabyś zawrzeć w ankiecie, można połączyć w jedną, będzie szybciej, prościej i łatwiej do odczytania ;) też takową planuję na dniach ;D
    fajnie, że wracasz, w końcu będę miała co poczytać.
    PS: Jakoś nam się udało z Karolem obejrzeć tę starszą wersję. Wcale nie była najgorsza, były momenty, które mnie rozbawiły, o dziwo ;) i kostium głównego bohatera był dość komiczny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo...a no to w takim razie może uda mi się takową ankietę stworzyć;]. Dzięki za radę:).
      Podejrzewam, że ty z Karolem oglądałaś wersję z 1990r., bo z 44r. film byłby czarno-biały^^! Zresztą ciężko byłoby znaleźć taki film z dubbingiem:).

      Usuń