niedziela, 5 czerwca 2016

W sprawie ankiety...:)

Witajcie, kochani!:)

Strasznie, strasznie DZIĘKUJĘ wam za to, że zagłosowaliście w ankiecie odnośnie mojego ''Wyzwania z Marvel'em'':). Wiecie jak bardzo mi na tym zależy i dziękuję wam serdecznie za poświęcony czas, szczere odpowiedzi i zaangażowanie. Wiem, że ankieta była dość krótka (w końcu to dwa pytanka!), ale mimo wszystko...jestem niezmiernie wdzięczna i każdemu z osobna uściskam rączkę (duchowo);).



Siostra zainspirowała mnie do podsumowania wyników ankiety, więc...już przedstawiam:).

Dla przypomnienia. Ankieta składała się z dwóch pytań. Pierwsze dotyczyło w jakim dniu tygodnia chcielibyście czytać recenzje filmów w oparciu o komiksy Marvel'a. Podałam oczywiście wszystkie siedem dni;]. Drugie zaś o jakiej porze dnia najbardziej chcielibyście czytać takowe wpisy. Mieliście do wyboru pięć odpowiedzi; 18.00-19.00, 19.00-20.00, 20.00-21.00, 21.00-22,00, 22.00-23.00.

W mojej ankiecie głos zabrały 63 osoby! Wow! To świetny wynik!

Co do pierwszego pytania osobiście obstawiałam okolicę weekendu, czyli piątek, sobota, niedziela. Podświadomość mówiła mi, że najwięcej głosów będzie przy sobocie...jednak, mimo wszystko, zdziwiła mnie odpowiedź, że najwięcej osób, bo nieco ponad 50%, chce czytać takie posty w piątek! Na drugim miejscu wypadła sobota (ok.15%), a na trzecim (czym jeszcze bardziej się zdziwiłam!) poniedziałek (ok.13%). Następnie w kolejności wtorek (ok.10%), niedziela (ok.5%) i remis; środa i czwartek (ok.3%).

Jeśli chodzi o drugie pytanie to zakładałam, że większość będzie chciała czytać tak po 21.00. Tutaj jednak znowu czekało mnie zaskoczenie! Okazało się, że najwięcej z was (czyli ok.40%) chce czytać najwcześniej, czyli od 18.00-19.00. Na drugim miejscu (ok.26%) uplasowała się godz. 19.00-20.00, na trzecim (ok. 15%) 21.00-22.00, a następnie godz.20.00-21.00 (ok.13%) oraz z najmniejszą liczbą głosów - godz.22.00-23.00 (ok.7%). W sumie to się nie dziwię, bo mnie nawet o tej godzinie nie chce się już za bardzo czytać;].

Podsumowując, recenzje odnośnie filmów Marvel'a będę publikować regularnie co tydzień w piątek o godz. 19.00! Oczywiście mogą zdarzyć się jakieś przesunięcia w czasie czy jakaś nagła sprawa, która będzie wymagała mojej uwagi. Tak czy siak będziecie o wszystkim informowani na bieżąco tutaj na blogu oraz na Facebook'u, gdzie jak zwykle pozostawiam linki do poszczególnych wpisów:).
Podejrzewam, że z tymi recenzjami na wakacjach się nie wyrobię (tych filmów jest z 40!), ale to przejdą na rok szkolny:). 

Korzystając z faktu, że już ankietę podsumowuję, postanowiłam też przygotować taki krótki regulamin odnośnie całego tego mojego przedsięwzięcia z Marvel'em, w którym i wy, o ile będziecie czytać, będziecie też zaangażowani:). No to lecim!
1.) Wszystkie recenzje filmów, jakie się pojawią, będą przedstawiać opis filmu oraz moją ocenę z uzasadnieniem. Wiem, że różne są gusta i guściki, biorę to pod uwagę, ale proszę o niezostawianie żadnych hejtów czy kąśliwych komentarzy, które krytykują mnie bądź...po prostu będą nie na miejscu. Takie komentarze będę usuwać. Co do samego filmu to chętnie się wdam w dyskusję, z przyjemnością będę czytać wasze opinie, co wy sądzicie o danym filmie:).
2.) Recenzje będą zawierać SPOJLERY!!! Od razu uprzedzam! Dzięki tym spojlerom łatwiej mi będzie uzasadnić swoje argumenty:).
3.) Wszystkie filmy są oparte na komiksach Marvel'a. Ja jednak nie będę odnosić się do komiksów (a jeżeli już to rzadko), bo po prostu nie czytam takowych (!) i nie będę dzielić się wiedzą, której nie posiadam;]. Owszem, coraz więcej czytam o różnych postaciach i uniwersach, w których się pojawiają, ale po prostu...nie chcę, za przeproszeniem, palnąć jakiejś gafy;]. Może a nuż się czegoś dowiem od was...?:>


Z mojej strony to tyle:). Pierwsza recenzja, czyli ''Kaczor Howard'', już za tydzień w piątek!:). Pozdrawiam!:)

1 komentarz:

  1. Już w przygotowanej przeze mnie ankiecie nie było takiej frekwencji, zresztą, nieporównywalna do twojej. Tym bardziej gratuluję, naprawdę; )

    Hm, co do piątku, no jednak ludzie mają jeszcze luzy, znajdą chwilę na przeczytanie i przejrzenie blogów, zaś ten właściwy weekend poświęcają własnym planom, coś o tym wiem, bo przecież sama przygotowuję, opracowuję posty i inne materiały, nie w inny dzień, jak właśnie piątek :") akuratnie samotnie go spędzam to poświęcam na to czas!

    Widzę, że najmniej osób, tak? bo tylko 7% chciałoby czytać o tej najpóźniejszej porze, jak coś, bodajże oddałam tutaj głos, najczęściej mam dostęp do sprzętu o tej porze, wcześniej jakoś się nie pcham ;D

    to do zobaczenia w piątki w takim razie! ;)

    OdpowiedzUsuń