środa, 22 lutego 2017

Coś dla pań co nacieszy oko cz.VI!

Witajcie, kochani:)

Ostatnio udało mi się przysiąść ponownie nad kartką i ułożyć kolejną dziesiątkę przystojniaków. Co jak co, ale lista ciągle rośnie! Nie ma co się rozwodzić i zaprzeczać, kobitki, jest na co popatrzeć!

Tak jak zwykle prezentuję zdjęcie aktora, króciutko opisuję dlaczego mi się podoba i co zwróciło w Nim moją szczególną uwagę. Pokażę też jakiś gif przedstawiający kadr z filmu. No to zaczynam!


- Dan Stevens


Właściwie to nie znałam wcześniej tego aktora. Oglądałam filmiki na YT i nagle natrafiłam na tego pana. Znany przede wszystkim z serialu ''Downtown Abbey'', pojawił się również w ''Noc w muzeum; Tajemnica grobowca'', a także w ''Gość'', gdzie grał rolę seryjnego mordercy o zabójczej urodzie i manierach! Wnet do kin wchodzi film z jego udziałem, czyli ''Piękna i Bestia'', w którym odegra rolę...Bestii!


- Benedict Cumberbatch


Wcześniej jakoś nie zwróciłam na niego szczególnej uwagi. Kojarzyłam go z roli Sherlocka Holmesa i z niesamowitego, niskiego głosu Smauga w ''Hobbit; Pustkowie Smauga''. Potem zobaczyłam go w filmie ''Czas wojny'' u boku Toma Hiddlestona, no i oczywiście w ''Doktor Strange''! Od tamtej pory Benedict skradł moje serce nie tylko pod względem barwy głosu i dość specyficznej urody, lecz także talentu aktorskiego. Co jak co, ale najwyższy czas poznać pana Cumberbatcha nieco bliżej:).


- Lee Pace


Lee potrafi zagrać i elfa, i wampira. I dobrego, i złego. Zagrał Thranduila w ''Hobbit; Pustkowie Smauga'' i ''Hobbit; Bitwa Pięciu Armii'', wystąpił także w ''Saga Zmierzch; Przed Świtem'' jako wampir Garret. Ponadto zagrał Ronana Oskarżyciela w ''Strażnikach Galaktyki''. Moim zdaniem Pace ma także charakterystyczny głos. Ujęła mnie jego uroda!


- Brenton Thwaites


Ech, mam słabość do aktorów pochodzących z Australii... Brenton nie jest wyjątkiem. Przede wszystkim zakochałam się w jego anielskiej buźce. Dzień stanie się lepszy jak tylko popatrzysz na ten zawadiacki uśmiech! Wystąpił m.in w ''Dawca pamięci'', ''Bogowie Egiptu'' czy ''Czarownica''. Nie jest jakoś szczególnie popularny, choć powinien być.
Jakiś czas temu czytałam komiks ''Civil War II'' i szczerze mówiąc widziałabym go w roli Ulyssesa, Inhumana przewidującego przyszłość. No jak żywcem wyjęty z komiksu, naprawdę! Te oczy, włosy i zarost (o ile zapuści), nawet styl ubierania się...gdyby kiedyś kręcili film i miałby się tam pokazać Ulysses, to ja zdecydowanie na casting zaprosiłabym właśnie Brentona!


- Jackson Rathbone


Jackson jest znany przede wszystkim z roli Jaspera w filmowej sadze ''Zmierzch'' oraz jako Sokka z ''Ostatni Władca Wiatru''. Według mnie ma ciekawą urodę i magnetyczne spojrzenie.


- Billy Burke


Chcąc nie chcąc przeszłam do pana, który również pojawił się w sadze ''Zmierch'', a grał rolę ojca Belli, Charliego. Do tego najbardziej znany jest z roli w serialu ''Revolution''. Moją uwagę przykuł jednak w ''Dziewczyna w czerwonej pelerynie''. Film nie jest jakiś rewelacyjny, ale zaskoczył mnie finał z jego udziałem.


- Dylan O'Brien


Nie wiem czemu, ale ten Dylan przypomina mi Paula Walkera! Inny kolor włosów, oczu, ale coś w nim jest, że jak na niego patrzę to gdzieś dostrzegam tam jakieś podobieństwo do Paula. O'Brien jest znany przede wszystkim z serialu ''Teen Wolf'', ale można go także ujrzeć w filmie ''Więzień labiryntu''. Nie znam go za dobrze, ale naprawdę ujęła mnie jego uroda i zniewalający uśmiech:).


- Jonathan Rhys Meyers


Z tym panem to jest ciekawa sprawa. Raz nie mogę na niego patrzeć i mam go serdecznie dość, a raz po prostu mnie oszałamia. Dość znany aktor, przede wszystkim z ról w serialu ''Dynastia Tudorów'', lecz także filmów tj. ''Cudowne dziecko'', ''Dzieci z Jedwabnego Szlaku'', ''Dary Anioła; Miasto Kości''. 


- Jesse Spencer


Tego pana powinno kojarzyć większość osób, bo on występuje w serialu ''Doktor House'' jako doktor Chase. Do tego pojawił się w filmie ''Dziewczyny z wyższych sfer''. Szczerze? Widziałabym go w roli Robin Hooda!^^



- Bradley Cooper


Kto był nie znał tego pana albo przynajmniej o nim nie słyszał? Znany z takich filmów jak ''Kac Vegas'', ''Drużyna A'', ''Jestem Bogiem'', ''Poradnik pozytywnego myślenia'', ''American Hustle'', ''Snajper'', ''Serena'', ''Rekiny wojny'' etc. Najbardziej urzekają mnie jego niebieskie oczyska, a także głos! Użyczył go postaci Rocketa ze ''Strażników Galaktyki''.




A wam, drogie panie? Który z aktorów podoba się najbardziej??:>

2 komentarze:

  1. Dan Stevens w roli Bestii? Żartujesz? Kompletnie niepodobny, ha ha! Ale bardzo przystojny, co widać na załączonym zdjęciu i ma magnetycznie przyciągający wzrok;)
    Zdecydowanie p. Benedict okazale, tak męsko i tak jak należy prezentuje się w roli Dr Strange, bo na tym portretowym, to aż wystraszyłam się, serio! Tylko zarost a robi kolosalną różnicę.
    Lee? Kurczę, kompletnie go nie kojarzę, chyba jakiś większych i znaczących ról nie odgrywał w takim razie. Chociażby z sagi zmierzch bym po-kojarzyła, ale nic, pustka w głowie ;(
    Nie chcę nic mówi, ani umniejszać słodkości tegoż aktora - Brenton, ale po prostu nie wyróżnia się niczym szczególnym poza oczywiście wspomnianą urodą, nad którą tak się roztapiasz. Po prostu kojarzy mi się z typowym wymuskanym amerykańskim nastolatkiem ;)
    Jackson, kompletnie mnie zaskoczył charakteryzacją na wampa. Niewiele podobny do oryginalnej wersji ;) ale plus dla mnie, że chociaż z mety, skądś go skojarzyłam, wow!
    W Zmierzchu - ten ojciec Belli (wybacz skrótowe myślenie) wyglądał na o wiele starszego. Tak 45-50 lat. Nie wiesz, ile ma w rzeczywistości? Czy dobrze go klasyfikuję?
    O, Jesse Spencer, tak jak wspomniałaś na powyższym mężczyźnie, tak on mnie sam w sobie drażni. Nie wiem, czemu. Kojarzy mi się z próżnym, na luzaku kolesiem ;<
    Tego Rocketa? Jakie zaskoczenie! Mnie wydaje się, nie daję 100% pewności, ale będzie ojcem dziecka z modelką Irina Shayk ;D
    W dzisiejszym zestawie stawiam na: Dan Stevens oraz Bradley Cooper ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dan ma przecudowne oczy^^! Zapomniałam też dodać, że odgrywa główną rolę w serialu Marvela ''Legion''.

      Też uważam, że Cumberbatch lepiej prezentuje się z zarostem, tak jak mówisz. No ale cóż...;]

      Na gifie jest pokazane jak Lee wygląda w filmie. Tylko w tej jednej części się pojawił.

      Billy ma obecnie 50 lat, więc się nie pomyliłaś:).

      Usuń