piątek, 10 lutego 2017

Coś dla pań co nacieszy oko cz.V!

Witajcie kochani!:)

Prawdę mówiąc, nie spodziewałam się, że powstanie jeszcze jedna lista z cyklu o przystojnych mężczyznach (generalnie aktorach) ''wartych grzechu'' (dla tych, którzy nie pamiętają w czym rzecz, pod koniec tego wpisu zostawiam linki odsyłające:)). Akuratnie w tym czasie poznałam/przypomniałam sobie o innych, przystojnych aktorach, o których jakoś wcześniej nie pomyślałam, zapomniałam sobie bądź po prostu niedawno któregoś pana poznałam i ten ktoś zwrócił moją uwagę. 

Zasady są mniej więcej te same. Fotka postaci, króciutki opis, czym zwrócił moją uwagę i w jakim filmie/serialu można go spotkać oraz gif z filmu, w którym dany aktor się pojawił:). 

Miłego oglądania!:)

- Jim Caviezel


Znany przede wszystkim z takich filmów jak ''Pasja'', ''Hrabia Monte Cristo'', ''Oczy Anioła'', ''Podaj dalej'' czy ''Outlander''. Choć na tym zdjęciu tego nie widać, siwizna troszkę go przyprószyła, ale dla mnie zawsze będzie przystojny;].


- Eric Bana


To jest przede wszystkim ''Troja'', ''Hulk'', ''Zaklęci w czasie'', ''Monachium''...talent ma, a do tego te cudne brązowe oczy i włosy...najbardziej właśnie urzekł mnie jako Hektor. Zdecydowanie wygląda lepiej gdy jest zapuszczony!^^



- Adrien Brody


Och...tego pana też lubię;]. ''King Kong'', ''Istota'', ''Pianista'', ''Eksperyment'', ''Predators''...dobry aktor o niezwykłej urodzie:). Z profilu najbardziej wyróżnia się jego...spiczasty nos^^.


- Paul Rudd


Hah, długo zastanawiałam się czy umieścić go na tej liście, czy nie^^...aktor ten generalnie słynie z roli komediowych, a jako ''Ant-Man'' spisał się całkiem dobrze:).


- Tom Holland


Skurczybyk jest niemalże w moim wieku, zagrał w kilku filmach, które pewnie mało kto zna, a zdobył moje serce<3. Przede wszystkim za film ''Niemożliwe'', ''In The Heart Of The Sea'', ale większość zdążyła go pokochać jako Spider-Mana w ''Kapitan Ameryka ; Wojna Bohaterów''. Nie dziwię się - to urodzony Peter Parker!


- Mark Wahlberg


I pomyśleć, że zawsze myliłam go z Mattem Damonem...gościu początkowo zaczął karierę jako raper, potem przeniósł się na aktorstwo. W sumie to wyszło mu to na dobre! ''Transformers ; Wiek zagłady'', ''Gniew oceaniu'', ''Sztanga i Cash'', ''Bracia'', ''Ted'', ''Fighter'', ''Nostalgia Anioła''...można trochę wymieniać...;].



- Enrique Iglesias


Generalnie tego pana nie trzeba przedstawiać. Jest on też jedyny z tej listy, który bliżej jest związany z muzyką niż z filmami, co pewnie wiecie. Enrique wystąpił gościnnie w ''Desperado''!

Ten z lewej!

- Alexander Skarsgard


O jego istnieniu dowiedziałam się z filmu ''Legenda Tarzana''. Całego filmu nie obejrzałam, ale jak tylko go zobaczyłam...byłam pod wrażeniem. Poza tym grywał w serialu ''True Blood''.

Ten z prawej

- Josh Hutcherson


Tzw. crush w dzieciństwie;]. ''Podróż do wnętrza ziemi'', ''Zatura ; kosmiczna przygoda'', ''Pamiętnik wampira'', teraz to w głównej mierze ''Igrzyska Śmierci''. 


- Gabriel Luna



Gościu, na którego mam fazę i to właściwie przez przypadek! Z Marvela jest taki serial jak ''Agenci T.A.R.C.Z.Y'', którego prawdę mówiąc nie oglądam. Generalnie nie oglądam żadnych seriali, nawet z Marvela (wiem, szok!)! Pojawiła się nowa postać jak Ghost Rider, postać, do której mam słabość<3 jako takiej. Obejrzałam z nim fragmenty i...umarłam! Gabriel ma niesamowitą urodę, a jego wersja Spirit of Venegance jest naprawdę interesująca, aż przez chwilę naprawdę chciałam się bliżej poznać z serialem...;]




A tutaj dla przypomnienia poprzednie ''party'';].
Cz.I
Cz.II
Cz.III
Cz.IV

2 komentarze:

  1. Pan nr 1 - wybacz, ale nie mam pamięci do nazwisk, zaskoczył mnie, jakoś nie skojarzyłam go z hrabią monte christo. swoją drogą, nieco mi przypomina aktora odkrywającego obecnego męża, bodajże serial Wiktoria, ale nie potrafię powiedzieć, w każdym razie babcia go ogląda.
    Przy drugim, chyba przypadkowo wkradł ci się błąd, bo wyświetla ci się reklama peruk czy czegoś tam, a domyślam się, że chodziło o kadr Erica Bana z przeglądarki grafiki.
    Paul Rudd <3 zwykle nie wzdycham do mężczyzn, niemniej, bardzo mnie ujęła jego postać w póki co ulubionym filmie "Ant-Man". Bardzo się cieszyłam na kadry z jego zbliżeniem ;)
    Coś w tym jest. Mnie dodatkowo Matt Damon i Wahlberg mylą się z polskim aktorem, gra w Rodzince.pl, wcześniej w Ja to mam szczęście. Cała trójka robi mi papkę w głowie, naprawdę mi się mylą ;(
    Phi, nie przepadam za Enrique. Wydaje mi się taki wymuskany, lalusiowaty, macho ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, u mnie pan nr. dwa wyświetla się normalnie, ale wiem co masz na myśli. Na telefonie mam to samo, no ale nic na to nie poradzę:(.

      Cieszę się, że zwróciłaś uwagę na Jima, Paula i Marka;). Co do Enrique... czasami mi się podoba, czasami nie. W końcu po długich przemyśliwaniach wrzuciłam go jednak na listę:).

      Usuń