czwartek, 15 października 2015

Coś dla pań co nacieszy oko! Cz.I

Witajcie, kochane!:)

Ten post zdecydowanie dedykowany jest dla pań, a w szczególności dla takich singielek jak ja, które lubią od czasu do czasu zawiesić oko na jakimś przystojniaku;]. Co więcej, wpis ten jest jakby...kontynuacją czy też może nawiązaniem do ''Mojego ideału mężczyzny'', więc w sumie powód jest konkretny;].

Ja należę do typu człowieka romantyka.Tzn. W sensie, że lubię podziwiać piękno przyrody ( co chyba widać po wszelakich zdjęciach w tle, które zmieniam od czasu do czasu ) Zachwycam się promieniami słońca przenikającymi liście drzew, zachwycam się zachodem czy wschodem słońca, lubię patrzeć w gwiazdy, podziwiać widoki gór, morza, łąk...przyroda jest dla mnie miejscem symbolizującym ciszę, spokój. Kojarzy się z luzem, relaksem. Dla mnie nie oznacza to tylko oderwanie się od rzeczywistości i zapomnienie chociaż przez moment o życiu codziennym, szarym, ponurym. Dla mnie przyroda sama w sobie jest piękna i pławię się w jej pięknie bez względu na to, co dzieje się wokół czy też nawet w mojej głowie. Polecam czasami tak przystopować na chwilkę, wcisnąć pauzę, wyjść na ogródek i popatrzeć w niebo. Tak po prostu. A do tego włączyć jeszcze relaksującą muzykę. Wtedy to można poczuć się jak w raju!^^, przynajmniej u mnie to działa:). No ale to trochę nie pasuje to tego postu, hehe;].

Uwielbiam też czasami popatrzeć, pooglądać zdjęcia czy filmiki z moimi ulubionymi, przystojnymi aktorami/piosenkarzami etc. Tak, żeby umilić sobie czas;]. Czasami też, kiedy widzę wokół siebie szczęśliwie zakochane pary bierze mnie takie dziwne uczucie...ach, tak...bardzo znajome...samotności. Uczucie samotności, doskwierające i kujące jakoś tak dziwnie.
Jestem osobą z natury lubiącą samotność. Nie przeszkadza mi ona. A czasami jest bardzo pomocna i przydatna. Nikt nie zawraca ci niepotrzebnie gitary, nie jesteś od nikogo uzależniony, możesz robić co chcesz, a przez to nie masz żadnych emocjonalnych zobowiązań i nie masz większych powodów do zmartwień wobec drugiej osoby ( pomijam tutaj takie materialne zalety, typu nie musisz się z nikim niczym dzielić ). Mimo wszystko jednak, właściwie widząc, jak dwoje ludzi emanują szczęściem i takim poczuciem więzi, zaufania...kuje mnie w sercu i wtedy dostrzegam, że jednak samotność nie jest tak do końca...fajna...czasami brakuje mi ciepła, uścisku męskiego ramienia czy całuska w czółko...jeszcze nigdy nie poznałam uczucia miłości do chłopaka/faceta, nie licząc oczywiście zauroczenia...nie wiem, co to za stan. Dla mnie to zjawisko jest obce. Nie twierdzę, że chcę się zakochać. Twierdzę, że to uczucie jest naprawdę miłe i warto byłoby kiedyś tego doświadczyć osobiście, nie tylko ze słyszenia...może dlatego czasami mam wrażenie, że serce mam z kamienia...bo w ogóle ono nic nie czuje...ni gniewu, ni radości, ni czegokolwiek...to moje serce nic nie doświadcza, jest martwe...boję się trochę, że nikt i nic już go nie poruszy...niemniej, jestem jeszcze młoda i ''piękna'', jeszcze wiele mnie w życiu spotka, nie ma co narzekać i martwić się nad nieznaną nam przyszłością!:)

A tymczasem pocieszam się filmikami na YT, zdjęciami i tzw.''gifami'';]. Nie jest więc tak źle, a do tego jeszcze moja bujna wyobraźnia...Bogu dzięki, że mi ją dał!!!^^

No dobra...to miał być krótki wstęp, a tutaj trochę się rozpisałam:). Więc może przejdę do tematu...przygotowałam sobie listę panów, którzy...no nie powiem, przynajmniej w mojej ocenie są przystojni i ''warci grzechu'';]. Postanowiłam, że pokażę wam ich zdjęcia, opiszę trochę, w jakich okolicznościach poznałam danego aktora ( bo u mnie na liście wszyscy są właściwie aktorami, stąd też przydzieliłam panów do kategorii ''Filmy'' ), dlaczego mnie ujął i pokażę może jeszcze jakiś fotos z filmu:). A przy okazji podzielę ten post na jakieś 2, może 3 części...;]. No i liczę też na was, że dzięki wam też poznam jakąś ciekawą sztukę, jakkolwiek to brzmi;]. Ci panowie, którzy się tutaj pojawią związani są ( w większości ) z uniwersum Marvela bądź DC:).
Oczywiście, lista ta jest nie po kolei. Nie ma czegoś takiego jak skala 1-10. Dlatego po prostu, bo nie umiem racjonalnie ocenić;]. Dla mnie wszyscy są różni, mają różne typy urody i nie jestem w stanie wybrać, który byłby naj naj! Co do talentu aktorskiego to może prędzej, ale to może kiedy indziej:).

Zaczynam!:)

- Ben Barnes
                                                                                         

Tego aktora poznałam w takich filmach jak ''Opowieści z Narnii; Książę Kaspian'' czy ''Podróż Wędrowca do Świtu'', gdzie grał rolę księcia Kaspiana, no a potem króla. Innym filmem może być chociażby ''Dorian Gray''. Nie wdrażając się za bardzo w opis samego filmu to powiem wam, że ma niesamowitą...prezencję;]. Ma cudowne, brązowe włosy, zniewalający uśmiech, niczego sobie figurę, ale najbardziej ujęły mnie jego oczy! Ma cudowne, czarne, istnie wampirze oczy! Takie hipnotyzujące, że głowa mała! No chyba zgodzicie się ze mną...:)


- Paul Bettany 


Mój ulubiony Silas z ''Kodu Da Vinci'' no i oczywiście Vision z ''Avengers; Age of Ultron'':). Cudowne oczy, niesamowity głos...:>

- Chris Evans


''Kapitan Ameryka'', Human Torch, aktor o najbardziej rozbrajającym uśmiechu...:)


- Tom Hiddleston


Najcudowniejszy i niepowtarzalny Loki!!!^^


- Logan Lerman


Dzieciak, ale zdolny:). Nie da się zaprzeczyć, ''Percy Jackson...'', kompan ''Trzech muszkieterów''. Poza tym grał u boku największych z np. Bradem Pittem, Piercem Brosnanem.


- Andrew Garfield


Dla mnie on zawsze będzie takim słodkim nieogarem, jak to się powszechnie mówi!, najlepszy Peter Parker, czyli Spiderman!


- Joseph Gordon Levitt


On ma zawsze takie roześmiane oczęta<3. Znamy go jako Robin z ''Mroczny rycerz powstaje''. Nie wiem jak wy, ale mnie zabójczo przypomina Ś.P Heatha Ledgera! Nawiasem mówiąc...on ma na koncie bardzo dużo poważnych, dobrych i mocnych filmów...co może ciężko sobie wyobrazić patrząc na te błyszczące oczy<3.


- Jamie Bell


''Jumper'', ''9. Legion'', ''Fantastyczna czwórka''...no ma parę dobrych filmów na koncie...:)


- Christian Bale


Według mnie jeden z lepszych aktorów...''American Psycho'', ''Equilibrium'', Trylogia ''Mroczny rycerz'', ''Fighter'', za którego dostał Oskara! Wielki szacun!


- Paul Walker


Oczywiście najbardziej znany aktor z ''Szybkich i wściekłych'', ale ma też w dorobku inne ciekawe filmy, jak chociażby ''Przygoda na Antarktydzie'', gdzie występował u boku...Husky!!!^^, przykro niestety, że już go nie ma:(.


Przy okazji...musicie przyznać, że ma nieziemskie oczy!<3


Jak na razie skończę na tej dziesiątce:). Jak mówiłam, pojawią się jeszcze inne wpisy tego typu:). Oprócz tego jakiś post z dziedziny filmów. Czeka mnie recenzja ''Bóg nie umarł'', może też z muzyki. Przypomnienie najlepszych utworów z dzieciństwa:).

A który z panów dzisiejszej listy podoba wam się najbardziej?:>


PS. Zdjęcia i gify głównie Tumblr.

4 komentarze:

  1. Tooom <3 Pauuul <3 Jakbym miała robić takie zestawienie, to zapewne dodałabym jeszcze kilka osób :P
    Ot takiego Roberta Downeya Jr, Hugh Jackmana, Jamiego Campbella Bowera i wielu innych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roberta i Hugh'a dodam do następnej listy:). Mam ich na karteczce, więc na pewno o nich nie zapomnę!:).

      Usuń
  2. Szkoda tylko, że prawie żadnego nie kojarzę z wyjątkiem Paula Walkera, co też było pierwszą miłością od pierwszego wyjrzenia.
    Jeśli o mnie chodzi to niestety, ale w tym przedsięwzięciu Ci nie pomogę. Nie oglądam tak często filmów, a jeśli już co, jeśli jakiś aktor wpadł mi w oko to naprawdę przelotnie, na chwilę i nawet nie zapamiętałam imienia. Gdyby pewnie pojawił się w kontynuacji postów, może jeszcze jakiegoś bym skojarzyła, a tak to wszyscy są kompletnie dla mnie obcy. Zaskoczeniem też okazał się dla mnie aktor księcia z Narnii, kojarzyłam go jako młodzieńca a tu obrośnięty, masa, mięśnie, jest na co popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mamuniu...no to nic nie poradzę, troszkę więcej filmów trzeba oglądać:).
      Tak, Ben się bardzo zmienił od tego czasu, zdecydowanie zmężniał, co zresztą widać!^^

      Usuń