poniedziałek, 19 października 2015

Najlepsze piosenki z dzieciństwa!:)

Witajcie, kochani!:)

Jako, że posty z muzyki pojawiają się bardzo rzadko ( nie licząc comiesięcznych podsumowań ) to postanowiłam podzielić się z wami piosenkami, utworami, których słuchałam namiętnie w dzieciństwie, mam z nimi cudowne wspomnienia i właściwie do dzisiejszego dnia słucham z rozkoszą:).

Ja osobiście uwielbiam wracać do czasów ''podwórkowych'', kiedy życie dosłownie było jak w Madrycie...codzienne zabawy w ogródku na piaskownicy, jazda na rowerze, wygłupy na trzepaku, berek, ganiany, chowanego, zabawa lalkami, robienie ze stołu i koca namiotu, udawanie nauczyciela przed gronem uczniów-zabawek, układanie z kołdry fotela no i inne takie zabawy, nawet takie, w które małe dzieci bawić się nie powinny;]. Tamte czasy wspominam bardzo, bardzo pozytywnie. Z wielu powodów.
Po pierwsze, wtedy prawie w ogóle nie miałam żadnej alergii, moja skóra była normalna, a swędzenie...no znikome, więc ten epizod mojego życia zapamiętałam najbardziej i najmilej. Po drugie, był to czas bardzo obfity w przygody, a więc też wiele tychże przygód utknęło mi w pamięci. A po trzecie...no po prostu ciągle było czas na wszystko! Pomimo odrabiania lekcji zawsze miało się czas wyjść na ogródek, powygłupiać z siostrą, podokuczać mamie. Teraz to jest ciągły bieg, stres, zmęczenie, to jakaś matura, to jakieś korki, to jakieś wyjazdy, to coś, to coś...ciągłe życie w biegu bez chwili wytchnienia...już nawet nie ma czasu iść na randkę, do kina czy chociażby raz przez godzinkę spotkać się z koleżanką i pogawędzić przy herbacie! No jakaś masakra!!! Dlatego uważam, że czasami trzeba choć na sekundę zwolnić, usiąść, posłuchać muzyki i powspominać te piękne czasy, które tak naprawdę...niestety nie wrócą...

Dlatego ja postanowiłam się z wami podzielić paroma takimi piosenkami, które dosłownie utknęły mi w pamięci i chcą się wreszcie światu pokazać:). Zaczynam!

O-zone - Dragostea Din Tei <3


Savage Garden - I Want You <3<3


Crazy Loop - Crazy Loop


Crazy Loop - Joanna Shut Up


Andrea Bocelli - Cantico


Ewa Małas Godlewska - Wokaliza


Sabrina - Boys Boys Boys


Akcent - King Of Disco


Rose - Magic Carillon
 

Akcent - Kylie


Madonna - Sorry


Akcent - Let's Talk About That


Mandaryna - You Give Love A Bad Name


Hilary Duff - Stranger


Pink - U Ur Hand



No i oczywiście wiele, wiele innych piosenek, które w tym momencie wypadły mi z głowy ( co zresztą nie dziwne;] ) takich chociażby artystów jak. Blog27, Us5, Linkin Park, Mans Zelmerlow, Cascada, Hannah Montana ( matko, to była straszna faza...) czy też Rihanna jak jeszcze wydawała mi się skromną gwiazdką, a nie...przepraszam fanów Rihanny, wyuzdaną...panią;]. Zresztą to samo tyczy się Miley/Hannah...

A wy? Jakie są wasze ulubione utwory z dzieciństwa?:>

4 komentarze:

  1. Kilka, a raczej pojedyncze utwory odsłuchałam, ale powiem ci, że niektóre oj bardzo, jak może i nie na zawsze mi się przejadły.
    ale faktycznie, miło było powrócić do starych utworów.
    owszem, jakoś Riri zeszła na psy, ale zwykle przyciąga choćby i kontrowersją uwagę, czekam aż wyda krążek, zobaczymy, ile będzie wart.
    A z tej listy to najlepszy utwór z Rose. Pozwoliłam sobie go nawet ściągnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt faktem, niektóre piosenki mogą się ''przejeść'', jak już kiedyś się je słuchało namiętnie to faktycznie, może tak być i nie dziwię ci się:). U mnie akurat trochę jest inaczej...;]
      Ja już od dawno nie słucham Rihanny, dla mnie jej muzyka trochę zeszła na psy...po ''Bitch Better Have My Money'' czy ''Pour It Up'' to naprawdę...

      Usuń
  2. Z tytułów kojarzyłam jedną piosenkę. No, de facto dwie, ale o tym za chwilę. Może jakbym wszystkie przesłuchała, to bym zajarzyła, że coś więcej znam. Ale ta druga piosenka, którą znam... Chodzi mi o "You give love a bad name". Kocham Bon Jovi, wielbię piosenki w ich wykonaniu. A gdy zobaczyłam Mandarynę, która wykonuje tą świetną piosenkę, to... Uszy bolą i nieźle teraz cierpię psychicznie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, możesz kiedy indziej przesłuchać:). Nie ma problemu:).
      Hah, rozumiem cię:). Ja jako dziecko słuchałam Mandarynę i strasznie mi się podobała ta piosenka...wybacz, że przeze mnie tak cierpisz!^^

      Usuń