piątek, 18 grudnia 2015

Poszukiwacz pomysłów!:)

Witajcie, kochane!:)

Jak widzicie, zastój mam nieco na blogu...boli mnie to trochę, ale trudno - przecież nie zmuszę nikogo do czytania, chociaż miło by było widzieć, że jednak to co prezentuję, piszę i pokazuję jest czytywane i uznawane.
Dlatego też, w ramach prezentu na zbliżające się święta dla was, jak i zarówno dla mnie, bo może doznam oświecenia, dostanę weny i nie starczy mi wystarczająco czasu, by napisać tutaj wszystkie swoje myśli, kieruję do was pytanie. O czym wy chcielibyście poczytać, czego chcielibyście się dowiedzieć, co tak naprawdę was interesuje? Nie chcę tutaj ciągle dodawać wpisy o rysunkach, biżuterii czy też bransoletkach, bo trochę to monotonne, a chciałabym by mój blog jako tako się rozwijał:). Owszem, będą pojawiać się takie posty, bo ta tematyka jest głównym założeniem mojego bloga, ale z drugiej strony...nie chcę was tym przytłaczać:). Trochę urozmaicenia jest potrzebne:). W każdym aspekcie:).


Co chcielibyście zobaczyć, co ewentualnie usłyszeć? Co was kręci, a co podnieca!?^^.
Wiecie...zależy mi też na waszej aktywności, bo to z myślą o was głównie piszę, prowadzę i uskuteczniam poszczególne wpisy. Może nie tak ambitnie i pieczołowicie jak moja siostra ( pozdrawiam!^^ ), ale zamysły w głowie są, plany i obrazy też, ale z drugiej strony wasze zdanie jest dla mnie ważne:). Także piszcie swoje pomysły, idee, o czym chcielibyście poczytasz, czego się dowiedzieć itd. Z chęcią poczytam, wezmę pod uwagę:). Teraz będą święta, tempo już powoli maleje, więc będę miała czas i, daj Boże, chęci:). Kto wie...może i ja wyjdę z nową inicjatywą?:>

Plany poza tym też mam. Wymieniłam je w poprzednim poście, aczkolwiek jeden z wpisów odnośnie matur próbnych przełożę na przyszły rok, gdy będą już ostatecznie podane wyniki:).

Także liczę na waszą pomysłowość, kreatywność i...współpracę:). Czekam z niecierpliwością!

2 komentarze:

  1. Co myslisz o swojej klasie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, generalnie z mojej story to jestem otwarta na wszelkie propozycje, przecież wiesz z jakim zaciekawieniem oczekuję na Twoje wpisy ;)
    Przykre jest to, że sporo osób zagląda na nasze blogi, ale niestety, tak ciężko jest ludzi zmotywować, nikt nikomu nie karze notorycznie pozostawiać komentarze pod wpisem, bo i czasem są zbędne słowa, no ale choćby zaznaczenie odpowiedzi do prostej ankiety? Sama już nie wiem, to bywa wkurzające momentami, ale też wiem, że jednak ktoś czytuje. Dlatego już wiem, że to samemu trzeba się inspirować, wymyślić jakiś ciekawy no albo oklepany i powtarzany temat ;)
    Mogłabyś poopowiadać o planach pomaturalnych, albo przedstawić przeżycia po maturze, albo jakie masz zdanie na dany temat - twoje miasto, ulubione sklepy, fajne strony internetowe, gdzie można się inspirować, top ulubionych filmów albo zespołów, piosenkarzy, podsumowanie lat licealnych, co tylko chcesz, tylko właśnie tak przykro, że ludzie niechętnie się chcą udzielać dlatego też staram się jak najrzadziej a jak już coś to w najprostszej formie angażować, np. ta ostatnia ankieta, proste pytanie, jasna możliwość zagłosowania ;) Musiałam nawet w to przedsięwzięcie zaangażować swoich bywalców na flogu, na których mogę liczyć ;)

    OdpowiedzUsuń