sobota, 5 listopada 2016

Moja trójka ulubionych zespołów muzycznych!

Witajcie, kochani!:)

Tak sobie pomyślałam, że zaprezentuję Wam listę, moją żelazną trójkę, zespołów, których piosenek bądź utworów słucham namiętnie, a każda piosenka jest na swój sposób ciekawa i godna mego ucha;]. Na pewno część z nich kojarzycie ze słyszenia, nazwa zespołu bądź piosenka obiła wam się o uszy, a na pewno kojarzycie niektóre zespoły z podsumowań muzycznych, które publikuję regularnie co miesiąc:).


Nie numeruję ich od najlepszego do najgorszego zespołu, bo po prostu nie potrafię! Każdy z wokalistów, instrumentalistów i ich utworów jest dla mnie wyjątkowy, unikatowy. Dlatego też nie będę poddawać ich konkretnej klasyfikacji.


Years & Years - brytyjski zespół tworzący muzykę elektroniczną, mieszankę R&B, electropopu i elementów house'u z lat 90. Założony w 2010 roku w Londynie. Głównym wokalistą jest Olly Alexander, parający się także w aktorstwie.


Uwielbiam tą trójcynę! Olly ma niesamowity głos, przeze mnie niezwykle rozpoznawalny! Teledyski też mają nieprzeciętne, a teksty są niekoniecznie o miłości! Najbardziej znanymi utworami są ; Desire, King, Shine, Take Shelter, a ostatnio dość popularna staje się piosenka Meteorite. Do moich ulubionych zaliczają się także Eyes Shut oraz Sunlight w duecie z The Magician:).


Imagine Dragons - amerykański zespół indierockowy założony w 2008r. w Las Vegas. Wokalistą jest Dan Reynolds.


Kocham ten zespół<3. Każda ich piosenka mi się podoba w większym lub mniejszym stopniu. Nie ma takiego dnia, kiedy bym chociaż jednej ich piosenki nie odsłuchała. Dan ma nieziemski głos, a ich piosenki mają głęboki przekaz. Teledyski też są ciekawe i na pewno wyróżniają się. Do ich najpopularniejszych kawałków zaliczają się; It's Time, Demons, Radioactive, I Bet My Life, On Top Of The World, a do moich osobistych perełek włączam Warriors, Monster, I'm So Sorry, Friction, Dream. 


Bastille - kolejny brytyjski zespół powstały w 2010r. Gra synthpop oraz rock alternatywny. Wokalistą jest Dan Smith.


Miłość od pierwszego usłyszenia^^! Dan ma tak nieziemski głos, że jak raz już go usłyszysz, to przepadniesz do reszty! Niesamowicie śpiewa zarówno w niskiej tonacji jak i w wysokiej. Dość znany zespół, słynie z takich numerów jak ; Pompeii, Things We Lost In The Fire, Of The Night, Laura Palmer, a ostatnio można usłyszeć także Good Grief, Fake It, Send Them Off!. Ja do mojej kolekcji ulubionych dorzucam Oblivion, The Draw, Icarus, Laughter Lines.


Poza tym lubię słuchać jeszcze Within Temptation, Linkin Park, Nickelback. Bardzo lubię wracać do ich piosenek, a także co nieco zdarza mi się wracać do Maroon 5 i Daft Punk!

A jakie zespoły stoją na waszym podium?:>

1 komentarz:

  1. Właśnie, chciałabym mieć listę nie tylko zespołów, ale takowych wokalistów, o których chętnie bym rozprawiała. Niestety, jakoś dawno minęłam się z muzyką, przez co nie potrafię określić się co do gustu muzycznego. A też nie powiem, że słucham, "jak leci". Troszkę wymagająca jestem, bo to naprawdę pierwsze sekundy decydują o tym, czy utwór wpadnie mi w ucho i na jak długo.

    Ale od młodzieńczych lat - Evanescence. Ubolewam, że niczego świeżego nie wypuścili od ostatnich lat. Z sentymentem będę wspominać.
    Co do Years & Years - zdecydowanie Take Shelter najbardziej mi przypadł do gustu, wielokrotnie odsłuchiwany, inne mniej, co nie znaczy, że są gorsze.
    Także fajnie, że masz do kogo powracać i z chęcią odsłuchujesz na odtwarzaczu ;)

    OdpowiedzUsuń