poniedziałek, 8 maja 2017

Coś dla pań co nacieszy oko cz.VII!

Witajcie, kochani:)

A raczej kochane, bo to już kolejny, aż siódmy post prezentujący panów ''grzechu wartych''! Pomyśleć, że zaczęło się to tylko od pierwszej dziesiątki aktorów, którzy w jakiś sposób przykuli moją uwagę. Teraz uzbierało się aż siedemdziesiąt (w sumie) postaci, z którymi na pewno z przyjemnością na randce bym się spotkała:). 

Jestem pewna, że ta moja lista nie będzie się kończyć. Jest przecież mnóstwo aktorów na szklanym ekranie, którzy mogą naprawdę wprawić w zachwyt etc. To bardzo dobrze, że jest na kim oko zawiesić. Ja wybieram swoich faworytów. Tak więc patrzcie i podziwiajcie, drogie kobitki:). 

W ramach krótkiej przypominajki. Wybieram dziesięciu mężczyzn/aktorów, przedstawiam ich zdjęcie, krótki opis czym zaskarbił sobie moją sympatię (bo przecież nie tylko wyglądem!) oraz gif z wybranego filmu/serialu. Kolejność poszczególnych osób prezentowanych nie gra tutaj roli. 

- Jai Courtney


Tego pana poznałam w filmie ''Terminator; Genisys'', wcześniej kojarzyłam go jako antagonistę w serii ''Niezgodna''. Poza tym wystąpił w ''Szklana pułapka 5'', ''Ja, Frankenstein'' oraz ''Legion Samobójców'' jako Kapitan Boomerang. Ma bardzo specyficzną urodę, zwłaszcza tą ostro zarysowaną linię szczęki. Do tego kolejny Australijczyk...<3


- Jeremy Irvine




Swoją karierę zaczął od ''Czas Wojny'', a potem to już z górki. ''Niech będzie teraz'', ''Wielkie nadzieje'', ''Droga do zapomnienia'', ''Upadli''. Osobiście zakochałam się w jego oczach. Czasami nie mogę też pozbyć się wrażenia, że ma coś w sobie z Patricka Swayze...


- Boyd Holbrook




Ten pan jest przede wszystkim znany z modelingu, ale i w branży aktorskiej można się z nim zetknąć. ''Bardzo grzeczne dziewczyny'', ''Intruz'', ''Krocząc wśród cieni'', ''Nocy pościg'' czy... ''Logan''! Wystąpił jako villain Pierce.


- Tom Ellis


Ten pan pojawia się w głównej mierze w serialach tudzież miniserialach np. ''Rush'' czy ''Lucyfer''. Jako detektyw Morningstar jest naprawdę niezwykle charyzmatyczny i pociągający. Do tego ma niesamowity brytyjski akcent!


- Milo Ventimiglia

Najbardziej znany z serialu ''Gilmore Girls'', ''Herosi'', ''Mob City'', ''The Whispers'' itd. Wystąpił także w teledysku Fergie ''Big Girls Don't Cry''. Bardzo miło się go ogląda w wersji bad boy;). Do tego przypomina mi Mansa Zelmerlowa!



- Asa Butterfield


Mój rówieśnik, tylko kilka miesięcy młodszy. Kojarzycie małego Bruna z ''Chłopiec w pasiastej piżamie''? To właśnie ten chłopiec, tylko troszkę podrósł. Potem Asa wystąpił w ''Hugo i jego wynalazek'', ''Gra Endera'', ''Osobliwy dom Pani Peregrine''. Często przedstawia postacie skromne, tajemnicze, nieco zamknięte w sobie, ale ogromnie inteligentne i ''bogate duchowo''. No i te oczyska!!! To właśnie głównie te oczyska sprawiły, że młody Asa trafił na tą listę (i poniekąd fakt, że był rozważany do roli Pająka).


- Diego Luna


Wystąpił w ''Terminal'', ''Dirty Dancing 2'', ''Aurora i Archanioł'', ''Elizjum'', ''Łotr 1. Gwiezdne Wojny''. Nie ma nic wspólnego z Gabrielem Luną, który pojawił się wcześniej. Po prostu kolejny facet, który zaintrygował mnie swoją urodą. Tym razem meksykańską<3


- Chris Pratt


Sama się sobie dziwię, że już wcześniej go nie wymieniłam! Przecież to Star-Lord ze ''Strażników Galaktyki''! Wcześniej występował w mało znanych serialach czy epizodycznych rolach jak w ''The Wanted - Ścigani'' czy ''Zabójcze ciało''. Dopiero po roli Petera Quilla jego popularność zaczęła rosnąć. Czemu? Po pierwsze, dostał rolę pierwszoplanową w hitowej produkcji MCU, a po drugie...do tej roli właśnie zrzucił...uwaga...30 kg! No i jego kariera nabrała tempa. ''Jurassic World'', ''Pasażerowie'', ''Siedmiu Wspaniałych'', a już teraz można go podziwiać w drugiej odsłonie Guardiansów. 

Da się? Da się!

- Rami Malek


Znany z ''Noc w muzeum'', ''Saga Zmierzch; Przed Świtem cz.2'', ''Need for Speed'' czy z serialu ''Mr. Robot''. Trzeba przyznać, że facet ma ciekawą urodę;)


- Jeremy Sumpter


Kolejny crush z dzieciństwa... to przede wszystkim ''Piotruś Pan'' czy ''Epicentrum''. Nie będę się nadto rozpisywać, wystarczy spojrzeć na te oczy!





Uff...skończyłam. Kojarzycie któregoś pana? Któryś wpadł Wam w oko??:)

Zachęcam też do obejrzenia wcześniejszych postów z tego cyklu, które znajdziecie w zakładce po prawej stronie ''Filmy'';)

1 komentarz:

  1. Z tego zestawienia mój ulubieniec go zdecydowanie Chris Pratt. Uwielbiałam go już jako "misia" w "Parcs and Rec" czy "Whats your number". Zawsze uważałam go za cudownego, przezabawnego, równego faceta. A odkąd przypakował...no, nie ukrywam, mam na niego crusha :D

    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń