piątek, 6 lutego 2015

Mój nowy świat!

Witajcie!!!:)

Jest to mój pierwszy wpis na blogu i mam nadzieję, że nieostatni, bo ja często coś zaczynam, ale często też nie kończę;].

Pozwólcie, że krótko się przedstawię, a w kolejnych postach opowiem wam mniej więcej o czym będę pisać tak, żebyście wiedzieli czy zaspokoję waszą ciekawość, czy też w ogóle zainteresuje was ta tematyka!:).

Jestem Natalia, mieszkam w Mielcu w woj. podkarpackim. Mam 17 lat i w listopadzie będę już ubiegać się o dowód osobisty, co nie znaczy, że cieszę się z nowego miana ''bycia dorosłą'', no ale o tym może innym razem;]. Chodzę do liceum, profil językowo – ekonomiczny, przy czym ja jestem bardziej ta ''językowa'';], uwielbiam niemiecki i angielski ( chociaż z tym drugim to w szkole za bardzo nie przepadam ze względu na sposób prowadzenia lekcji i samą nauczycielkę, ale to już trochę z innej beczki;] ).

Jeśli chodzi o moje hobby i pasje to są one ściśle związane z tym, co będę tutaj upubliczniać. W następnym poście pokrótce opowiem wam, o czym będę pisać i jak to wszystko będzie wyglądać:). Pozdrawiam gorąco i zapraszam!!!:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz