sobota, 7 lutego 2015

O czym będę pisać...?

No właśnie, o czym będę pisać?:). Długo myślałam, czym wzbudziłabym waszą ciekawość i co byłoby warte uwagi...myślę, że najlepiej to opiszę w punktach;

  1. MUZYKA – jest to temat na pewno powszechny, wszystkim doskonale znany. Każdy słucha muzyki, czy to w domu, ucząc się, czy też jadąc do szkoły/uczelnię, czy też po prostu dla relaksu, uprawiając sport itp. itd. Ja postanowiłam przedstawić wam moje propozycje ze wszystkich gatunków jakie ja znam, słucham, lubię, kocham, szanuję, toleruję;]. Uwzględniam tu m.in. ; rock, pop, house, trance, alter-native, classic, trailer music, muzyka filmowa, R&B, soul, ballad, instrumental no i pochodne każdego z nich, jeżeli owe są;]. Wiadomo, nie jestem profesjonalnym muzykiem, ale czasami warto komuś przybliżyć kawałek swojego świata, zwłaszcza, że niektórym ciężko znaleźć jest jakieś oryginalne, ciekawe, ''wpadające w ucho'' kawałki zwłaszcza, że jesteśmy zalewani muzyką z radia, która dla mnie osobiście jest identyczna!
  2. FILMY – czyli również coś powszechnego i znanego w naszym życiu:). Ja głównie fascynuję się filmami typu fantasy, przygodowe:), ale nie gardzę thrillerami, horrorami, komediami i innymi. Będzie to tak wyglądać, że opiszę wam dany film w miarę własnymi słowami i własną krótką recenzją/refleksją. Coś dla tych, którzy się nudzą albo szukają czegoś wartego ''zalukania'':).
  3. BIŻUTERIA I RYSUNKI – są to również moje pasje i hobby, którym poświęcam dużo czasu, zwłaszcza tym drugim;]. Tu głównie będę prezentować zdjęcia i wymagać nieco waszej opinii, czy nie zmienilibyście czegoś, nie poprawilibyście, co o tym sądzicie itd. Wiedzcie, że nie oczekuję cukierkowych komplementów ''super, bardzo fajne'', ale także nieco krytyki. To mnie motywuje:).
  4. ZDROWIE – nie mówię tu o tym, jak schudnąć, jak ćwiczyć mięśnie brzucha itd. Tak się składa niestety, że choruję na przewlekłą chorobę, jaką jest AZS, czyli atopowe zapalenie skóry( o podłożu alergicznym, o którym też tu co nieco opowiem ) . Opiszę to w skrócie ; skóra jest sucha, brak płaszcza lipidowego – swędzi, no i w konsekwencji , drapię się;/ - stan zapalny ( plamy na skórze, strupy, ropnie, głębokie rany ) - łuszczenie i to bardzo obfite – powolne gojenie się ran – skóra znowu robi się sucha. To tak mniej więcej, postać choroby się zmienia, ale mechanizm jest mniej więcej ten sam od. 3 roku życia, teraz mam na całym ciele i twarzy, wcześniej miałam tylko miejscowe pęknięcia skóry. Ironia losu, co?! W każdym razie tutaj będę opisywać moją walkę z tym świństwem. Jak to wyglądało kiedyś, jak to wygląda teraz. Chcę tutaj dawać wam nadzieję, że czasami inni mają od was gorzej, że czasami los obdarzył nas czymś, z czym po prostu trzeba walczyć i nie ma się innego wyjścia. Może się wydawać, że to zwykła alergia, nic takiego. Ja wam jednak powiem, że to nie bułka z masłem. To choróbsko jest moim przekleństwem, tak jak zaczyna być przekleństwem innych ludzi, przede wszystkim dzieci i to tych nawet jeszcze w brzuchu matki. Żeby nie być gołosłownym opiszę wam to w kolejnym poście.
    Od razu mówię, jeżeli ktokolwiek ma AZS lub po prostu problem z nadwrażliwą, suchą skórą mogę podawać nazwy kremów, bez parabenów, bezzapachowych, łagodnych, nawilżających, które może wam pomogą:). 
     
Oczywiście, w miarę rozwoju tego mojego zacnego bloga pojawią się pewnie nowe kategorie, także to tak na razie wstępnie mówię:).

Jeżeli macie pytania, chętnie odpowiem:). Ja mam to do siebie, że jestem szczera do bólu, także możecie liczyć na moje szczere zdanie:). Jeśli macie jakieś propozycje, chętnie się o tym dowiem, także piszcie! No i zapraszam:)). Miłego dnia!!!

PS; Przepraszam za niektóre błędy językowe czy też inne, jestem dyslektykiem i staram się jakoś, żeby to się czytało w miarę przyjemnie:).

4 komentarze:

  1. Czyli będzie to taki blog lifestyle :)
    Chętnie będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...myślę, że tak:). Po prostu będę pisać o tym, co według mnie jest ważne:). Jeżeli coś mi wpadnie do głowy innowacyjnego albo ktoś coś mi podpowie to na pewno wszyscy się dowiedzą:).

      Usuń
  2. uu jacie, wciągnęłam się w ten wpis.
    ja najchętniej będę oczekiwać na posty z recenzją filmów, jestem w tej kwestii blada. co prawda, najbardziej nie przepadam za fantasty, ale może trafisz w mój gust i znajdę czas na obejrzenie.
    czekam na kolejny post:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, miło mi to słyszeć^^, mam nadzieję, że jakoś pomogę ci w kwestii filmów:).

      Usuń