piątek, 6 marca 2015

Moje nowe pomysły!:)

Witajcie kochani!:). Wpadłam na szalony pomysł;].


Zawsze chciałam napisać książkę:). Taką sensowną, życiową, przedstawiającą ludzkie przeżycia, pragnienia i problemy - po prostu taką, którą pisze życie.
Do tej pory próbowałam różnie ; kiedyś pisywałam takie krótkie opowiadania ;  najczęściej zakończenia były przewidywalne, a sama forma, język i sposób pisania był dosyć...ubogi;]. O ile dobrze sobie przypominam tworzyłam powiastki fantastyczne, przygodowe np. pamiętnik superbohatera albo dzieje współczesnej wybawczyni świata i coś w stylu ala Kopciuszek;].

Próbowałam kiedyś napisać o dręczonej psychicznie i nieco fizycznie dziewczynce przez nowo przybyłą koleżankę, która nie wiedzieć czemu, od początku darzyła ją nienawiścią. Naszkrybałam też historyjkę o gburowatym, cynicznym, samotnym detektywie, który zaprzyjaźnia się z młodym, zakochanym malarzem...O biednej, przepracowanej dziewczynce pragnącej pomóc okaleczonemu chłopcu...O niezwykłe utalentowanym sportowo, lecz ubogim facecie, co pragnął tylko chodzić do szkoły...O bogatym i sławnym Richiem, który zakochał się w hotelowej pokojówce... nie pamiętam już dokładnie wszystkiego;].


Kiedyś miałam naprawdę wielką wenę twórczą! Założyłam nawet brulion - moją powieść fantastyczno - przygodowo - romantyczną. Przygody elfa w poszukiwaniu skarbu i nietypowa miłość do dziewczyny - wilkołaka...teraz jednak stwierdzam, że za bardzo pomieszałam ''Władcę Pierścieni'' i ''Sagę Zmierzch'';].



Teraz jednak mam kilka pomysłów, mam nadzieję, że wam się spodobają:). Chcę wreszcie choć raz napisać coś porządnego, z sercem i zrealizować coś od początku do końca!:).
1). Pierwszy pomysł - historia będzie opowiadać o dwóch siostrach ( jeśli chodzi o imiona to jeszcze pomyślę ). Jedna z nich, starsza, będąca już od dwóch lat w małżeństwie, stara się o dziecko, lecz nie może zajść w ciążę. Druga, zdradzona przez chłopaka, urodziła dziecko, lecz chce je oddać siostrze.

2). Drugi pomysł - dziewczyna wyjeżdża za granicę do Norwegii w celach zarobkowych i zdrowotnych. Znajduje tam pracę w restauracji i napawa się pięknymi widokami Norwegii. Poznaje tajemniczego mężczyznę, z którym nawiązuje nietypową znajomość. Często rozmawiają na skrajne tematy, typu wiara, religia, śmierć, aborcja itd. Spędzają dużo czasu z sobą ; pomimo dziwnych zachowań mężczyzny i jego nietypowego myślenia i postrzegania świata, ona zakochuje się w nim, lecz on nie chce nic mówić o sobie, o uczuciach...ona postanawia wreszcie przełamać tą barierę, ale to nie będzie takie proste...To nie będzie kolejna historia o wampirach, wilkołakach czy coś typu ''50 twarzy Greya'':).

3). Trzeci pomysł - pamiętnik chorej na AZS...i niekoniecznie to byłoby o mnie:). Na pewno wleję w to dużo mojego doświadczenia, myśli, przeżyć, ale co nie co zawsze zmyślę!:).


Oczywiście możecie też dać wasze propozycje:). Jak chcecie, żeby poszczególni bohaterowie mieli na imię, o czym, żeby rozmawiali ;  podpowiedzi mile widziane:).

No i oczywiście wybierzcie, którą z tych 3 opcji wybieracie:). Robimy głosowanko;]. Chyba, że w ogóle nie chcecie czytać, taka opcja też może być...



A tymczasem, do jutra!:)

Bibliografia ; zdjęcia z internetu:).

2 komentarze:

  1. bez zbędnego uzasadniania jestem zdecydowanie za propozycją nr 1, brzmi intrygująco, chociaż pomysł nr 3 również jest niczego sobie. powiedz mi jeszcze, czy fragmenty Twojej powieści będą tutaj opublikowane?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie podsunęłaś mi genialny pomysł:). Najlepiej opublikować fragment i wtedy łatwiej będzie sobie to wszystko wyobrazić...:). Owszem, chyba tak zrobię:).

      Usuń